dimecres, 20 de març del 2013

Diari de Maxim

                                                             
Hui és Nadal, espere que Jewa vinga a visitar-me. Ha
vingut aquest matí, però m'he ficat molt nerviós perquè
era el primer any que no estic amb la meua família,
així que quan ha vingut li he dit que se n'anara,
no volia fer-li mal. A la vesprada Jewa ha tornat
i m'ha explicat que només anara a rebre-la quan
donara dos colps a la paret, si donava només un, que no
anara. Després va agafar un mapa i m'ha explicat com
anava la guerra. Vaig poder observar, amb alegria,
que estàvem guanyant terreny i això em va donar esperança;
també em va donar una caixa de guix de colors per a poder
dibuixar coses en la paret, i
em va donar un calendari de l'any nou,
 em va marcar de roig els dies que vindria.
Després Jewa se'n va anar, ha sigut un bon dia de Nadal
spassibo Jewa, spassibo.
 
 
Aquesta pàgina del diari imaginat de  Maxim (personatge de "La traïdora) ens l'ha enviat Angel Folgado de 3r A.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada