dimecres, 13 de febrer del 2013

Una història


Una història

Va sonar la sirena, vaig eixir de la classe de matemàtiques. En veure'l, em vaig alegrar molt. Em preguntà com m'havia anat el dia, vam estar parlant molt de temps fins que arribàrem a un lloc on no es veia ningú o això creiem. Peter em va agafar la mà, jo li vaig somriure. De sobte, ens va veure Kevin, un xic del col·legi. I es va burlar de nosaltres, aleshores vaig sentir por i vergonya, i vaig fugir. Al dia següent la gent em mirava, em sentia com un estrany. Peter no em va dir res de res. Abans de començar la classe de teatre, Kevin es va burlar una altra volta de mi. Em va preguntar si hui ningú m'havia agafat la mà. Jo vaig callar, ell es va riure. Tot el món romania en silenci, a soles s'escoltava el riure de Kevin. De sobte, Lluís es va alçar i em va donar la mà, com si volguera dir que ell m'acceptava tal i com era. De seguida la resta de companys, es van donar la mà. I demostraren que no s'ha de jutjar a ningú per la seua orientació sexual.

 
MªCosta Barreda Medina 3ºC


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada